Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

EveRythInGs,EveRydAySss !

Assalamualaikum!^^
Hey guys !! haha oke dah terbawa2 coral speaking wani nie haa .. Syukur Alhamdulillah netball,coral speaking pa semua dah hbis .. so ringan lahhh sikit beban aku sebagai seorang student .. haha ayat tak boleh blahh ! Eh tapi betul pa kan ?? hmm lepas nie fokus kt pelajaran lah pulakk .. bnyk dh ketinggalan aku nie . kan kan ?? jenoh laa nk cover , dh la aku nie pemalas .. haiyaa !! 20 hri bulan kod dh nk exam lgy ... sattt ja masa .. serious aku blajaq pon tah apa2 .. sibok sgt dgn netball bgai hari tuu .. hadeeiiii !! rasa malas nk ambik PMR taon nie tapi apa kan daya ? dh tersenarai dh nma aku kan ..


Ooh yaa !! 4 hari lepas tak silap .. tanggal 23 April 2012 pada hari Isnin .. hihihi haa tuu laa bufday aku kan ?? yela pada mlm tuhh aku saja tdoq lmbat nk tngok wish kt fon sapa yg engt kan .. tapi malang tada sapa pon engt bufday aku .. sorang pon tak wishhh ! Warghhhh !! terasa taukkk aku taukkk .. sedih bgai nak rak .. ahahaaha tapi ada pengubat pgy tuuu tengah siap nk pegi sekolah tettttt msg masok .. ada lahh sorang wish .. yaa tu laa DEQNA huhu dia lahh org 1st wish .. then pegi sekolah tada sapa pon wish xcept kwn2 aku .. tapi yg terharuNya depa bgy CADBURY punya lah bnyk .. hadeiiii  !! . seronok aku dpt cadbury yela kan that my favourite ! hmm btw aku terasa ngn budak2 laki kelas aku .. tada pon yg wish xcept RAVI,RISHI n DHEEBAN .. wahh !! thanx tambii2 sekalian .. hihihi .. hampa jalah engt bufday aku .. teharu aku ngn hampa .. mmg bufday aku taon nie gila tak syiookk n tak bermakna bgy aku .. but thanx to TEACHER FADZILAH dia pon klw tak tak engt bufday aku tapi mmbe2 aku lahh yg bgy taw .. ada jugak wish dari seorg teacher !! thanx teacher !!!!!


hmmm ohh yaa !! 24,25,26 n 27 bln 5 ada tournament taekwando kt Putrajaya .. hmm mintak izin ayh nk pegi tapi ... tapiii ayh diam jaa .. hadeesss !! ayh adik nk pii .. hmm peringkt kebangsaan tak silap ... bukan senang nk dapat pii tuuu .. hmm nak pi .. nk piiii .. sijil mahai tuuu .. HAHAHA ~ mintak2 ayh bgy nnty .. Amin ! ** huhu okey lahh sampai sini saja .. thanks for reading my entry peep..kiki .. kboiiiii **