Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

Alaaahaiiii !! RinduNya ..

AsSalamualaikum !!^^

Syukur Alhamdulillah ... hari nie aku buleh bukak blog tersayang .. mmg bnyk story aku selama aku tak update kt sini .. tapiiii smua tuu aku tak boleh nk story sebab ?? sebab bnyk sgt laaa .. HAHA~ eh ! trial aku dh dekat ..  ammaaaa !! takodNya .. aku macam bukan Budak nk ambik PMR jaaa :3 takmau ambik buleh ?? **gilaa**


Puasa :) ----» Trial Pmr -,- -----» raya ^_^ -------» Pmr :O ------» 


story hari nie ok .. untonglahh pegi kem tadi nk tngok kwn den NurHikmah Saidin tapiii dy bwt derk jaaa .. tggu punya tggu sampai cemuihh+lapar bagai pegi laaa cari mkn dlu .. then balik ke dewan tup2 tak hbis lagiii .. pegi lahh kt taman baru kem tuhh pegi melalak kt sana tgh2 hari buta **tak malu** buat mcm kem kami punya .. HAHA ~ standard lettew kan ?? .. ha pas2 kann tggu punya tggu lagiii sampai dh penat melalak bgai kol laaa si kecik tuhhh .. kak dia ckp dy pi kt kak aza lahh pulakkk .. haiyaaa !! tapa lahhh kann .. then tggu lgy kt situu ... jemu dh tggu last2 Nani pii kt dewan .. dgn hrpan aku hrap dh selesai smua, HAHA mmg selesai sunggoh laa kan .. smua pakat balik hbis dh .. muka sedihhh sattt time tuuu .. dala pi naek bsikal .. tup2 hujan turun pulakkkk .. mmg nikmat gila .. balik laa dlm hujan .. pecah rekod aku tggu org smpai cem tuu .. HAHA ~ tapi takpa lahhh aku tak kesah .. aku mmg suka mcm tuuu :)) ..**peace !!


ha .. alololo ~~ hg2 sory nohh aku bwt derkk ja kt hg .. aku bukan takmau ckp ngn hang tdii time dlm dewan tuuu but aku tak boleh .. ahaks ! aku kejam kan ?? tuu aku takmau hang kwn ngn aku .. :)) harap anda memahami dan mohon jgn terasa ! jgn laaa hang nak risaukan aku oke ?? aku sihat , aku ok2 jaaa .. and jgn pk aku taknak kwn ngn hang or saya benci aku !! taktaktak .. smua tuu tak ! org yg phm aku jaaa yg phm mksd aku.. and aku hrap sgt hang lahh org tuuu :)))