Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

i'm coming dear !!!!

AsSalamualaikum sahabat handai sekalian , selamat berpuasa !! ahaks da puasa kedua baru aku ucap kan ?? okey lettew !! hehehe .. ha ok start story mory .. alaaahaiii !! bpa hari jaa lgy nk TRIAL ... OMG ! apa boleh buat ? kecut perut aihhh .. HAHA ~ hnya mmpu berusaha , berdoa dan bertawakal sajaa padaNya .. hihokkkk . mintak2 bole jawab dgn tenang .. n apa aku jwb nnty mnx2 laaa betoi nohhh !! AMIN , AMIN , AMIN !!!


2nd , hidup nie penoh dgn cobaan .. and aku ?? aku tak larat nk tanggong semua nie !! SAKITTTTT !!!! sapa nk terima sakit aku ?? confirm tadak yang nk .. to someone , hey u !! aku mnx maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki .. aku bnyk bwt salah kt hang , bwt hang terasa , buat hang sedih (mybe) .. tapi Alhamdulillah , da ada org bukak pintu hati hang skrg , Terima Kasih YaAllah , engkau telah makbulkan doa hambaMu ini .. ! doa aku termakbul wehhh ! aku tngok hang happy skrg .. baguslah kan ... Syukur ! aku pon mesti awak da tak engt , da lupa kisah lalu kan ?? aku jaa masih lgy simpan segala msg yg hang hantar bagai .. saja nk bwt kenangan .. aku sakitt lgy skrg hang tau tak , lgy terok sakit niii .. tu sbb aku syukur gila hang takda nk dekat ngn aku lgy .. sakit ni luar biasa weyy ! aku tanggung semua niii da lama . tapi aku baru taw .. tuu aku bwt keputusan mcm tuu kt hang .. aku pon bersyukur gak hang taktaw .. aku takmau hang tau semua nii  .. tuu hari tuuu aku putar belit cerita !! maa , maaf , maaf ! masih ingat lagi aku tragedi hari tuhh .. SEDIH !! tarikh nii aku akan ingat sampai aku mati !! 28/6/2012 .


 apa2 pun nie lagu aku nak sampaikan kat hang .. :)


Usah menangis sendiri sayang ku kan pergi
Senyumlah usah meratapi
Kala ada masa kita ditakdir yang Esa
Cukuplah buatku disana
Kau sinar hati ini
Biarpun hanya sesaat di sisi
Pelita kala hati berduka
Kau hulurkan oh tanganmu kala hilang arah


senyum manusia itu hanya Allah yang tahu ertinya, senyum itu memang menzahirkan ceria,namun untuk kebanyakan waktu senyum itu adalah bagi menyembunyikan rahsia hatii :)