Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

sometime !

wottt , wotttt Assalamualaikum ! ^^

Dah jadi sebulan sekali dah aku baru nk update belog nie kan ? Aishh ! biasa lettew .. HEHE ~ ok bulan nie banyak jugak dugaan aku tapi tak sebanyak bulan2 lepas lah kan .. :D haaa ! bulan nii banyak tanggung sakit perut maaaa .. haha 2 minggu aku sakit perut . haaa gila dak , gila dak ? memang gila pon =,= 

yaaaaa ! satu hal yang boleh buat aku bengang .. ada ka patut kawan tikam kawan sendiri ? yelaaaa aku taw dia dh bahagia !!!!!! ya , Allah akan tunjuk kebenaran (ayat dia setiap kali ada dgn aku) wehhh ! sapa dok buat cerita sekarang ni ? aku kutuk belakang ?? aku rasa BIDADARI hg tuh yg dok kutuk hg dari belakang kod , tapi aku pulak kena .. takpa lahh aku terima lepas hg bgy msg ayat makan dalam kata aku kutuk belakang tuhh terus aku buat betul2 .. ahahahha ! oke ? baru kenyataan kan ? Eh ! ingat ni weh SETITIK HITAM KALAU TAK DIBERSIHKAN SELAMANYA IA AKAN MENGOTORI KITA !.. sedih aku hg taw ? dulu jaaa hg phm aku sekarang tak dh . sebab ? hg dh ada BIDADARI . sekarang kita pun dh tak kawan right ? hg yg nak semua tu .. yelaa aku kan jahat .. Eh ! mcm nak mnx balik ja gmbar aku yg hg ambik tuuu .. tah hg dok tikam2 gmbar aku paaaa .. aku ngn hg lain PENGLIHATAN tak sama aku faham semua tuuu .. BUT ! family aku taktaw lgy pasal kita .. So , terserah kt hg lahhh  . nak bgy taw ? aku ok jaaaa ..

hmm 2nd , benda bongok tuh ikod aku balik sekarang . jahhhh ! happy balik laaa menatang tuuu kan ? asyik akui pi kelas taekwondo jaaa mesti dia ada ... haishhh ! sapa lahh yang aku dok cari2 selama ni kan ?  habis sakit satu badan aku  .. lembam sana sini .. seingat aku lah kan aku tak sparring pun .. macam mana lah buleh jadi cenni hah ? bengong sattt nohh . lama tak muncul ni mai balik pulak dh .. better aku stop kelas sat dulu kod noh sementara nak tggu keadaan oke balik kan .. 

KEHILANGAN SEORANG SAHABAT YG TERLALU RAPAT DENGAN KITA AMAT MENYAKITKAN . TAMBAHAN PULA PUTUS HUBUNGAN DENGAN SATU KEBENCIAN ! 

*KETIKA KAU MERASA DIKHIANATI DAN DIKECEWAKAN , ALLAH DAPAT MENYEMBUHKAN LUKAMU DAN MEMBUATMU TERSENYUM*