Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

RABU 17/4/2013 vs SELASA 23/4/2013

Assalamualaikum ! haiiiii . hah saya tahu hari ni dah 30 hb pun .. tapi takpa lambat pun lambat lahh tetap nak update jugak fasal tarikh tuuu :D . hah 17hb April ? apa yang istimewanya ? hoho okay tarikh tuu tarikh penting .. aku nak bagi tau hari tu aku dgn AFN dh mcm dulu pun :) Alhamdulillah ~ katanya dia nak berubah , dia nak jaga aku bebaik , dia taknak buat wani mcm dulu dah .. okay let's see dear ! btw thank you . thanks sebab sudi buat saya jadi teman istimewa awak ^^ tapiiii . .... hmm org mintak maaf org tak boleh lagi nak syg dia mcm dulu lagi . seriously org takod .. takpa slow2 okay . doa2 lahh org boleh jadi yg terbaik :D mungkin skrg nii org banyak membebel kt dia tapi tak bermakna org tak sayang dia right ? and one more things , saya mintak maaf sbb dh buat kita gadoh hari tuu .. awak cakap awak faham saya tapiii ? hmm awak buat saya sedih+ragu2 . awak tak tahu saya sakittttt tu sbb awak marah saya then saya pun angin kan ? then gadoh :') takpa saya faham .. btw ILOVEYOU ....

23hb April ? ohh yeahhh ! ! tuu laa tarikh birthday ana :D . apa2 pun mmg besttt .. hadiah tahun nii yg aku dapat semua makanan . depa kata aku kan kuat mkn tu sbb bgy makanan jaa tuhh :)) Thanks hampa semua !!!! aku hargai gilaaa hadiah2 hampa tuu siap snap lagi taw dak ? haha  nak buat kenangan :D sesapa yg wish tuhh makasih ! :* tak boleh nak list nama ramai sgt yg wish .. hehe apa2 pun thanks jugak dekat my brother in-law dia bagi SKIRT tuhh kat adikmu ini . dari INDON lagi dia beli .. dia kata nak bagi adik wani nampak sifat2 keperempuanan sikit ! Aicehhh ! ~ kureng betol mengata kita pulakkk ^^ apa2 pun terima kasih abang Halis :) dik wani dah pakai pun .. tapi kann abg mat pa semua kata dik wani pakai tuu mcm makcik ! . Errrrrr ~ ni nak teriak nii . Hahaaa ! okay lahh . dh penat menaip . sampai sini sajalah cerita kita ! SEKIAN ~ kbaiiiii ;)