Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

Berkurun Lama :)

Assalamualaikum ! haii blogger sekalian =)
dah lama tak update blog nii kan ? rindu pulak rasa . okay btw now cuti sekolah pun dah start kan ? 2 minggu lagi cuti .. tapi ...... aku cuti seminggu jaaa . haha ada KEM BANTU MULA AHLI BELIA BSSM . hah ! sedih betol :'(   tapi tak apa ada sijil dapat point lagi untuk koko sekolah .. tuu yang untong ! :D okay meh nak cerita sikit pengalaman .. Seriously , 1st day kem tak best gila tak kenal sapa2 then  memang boring . dah laa sampai2 tu dah terus kena kawad . kawad ni sampai laaa hari ke-5 nanti iaitu esokk :D eh! dh nak habis pun lahh .. seronoknya !!! >.< everyday kami semua kena tocer dengan kakak2 , abang2 askar dekat sana sampai dah jemu pun . memang meluat gila . tapii kann abang askar tuu handsome :3 (gatai sattt) HAHAHA~ then , ha ni nak habaq kt hampa nii hari ke-4 memang best gila lahh cikgu sporting habis . bergambar bagai , ada sesi perkenalkan diri . tapi agak menyedihkan , abang Hamid kata kt aku dia takod nak tegoq aku. puiiii tuu nasib aku tegoq dia tadi , kalau tak sampai ke esok laa tak tegoq aku tuu . Dah la kata aku garang(ni nak marah nii) . cikgu mail memang best hari niii tapi yang geramnya asyik nak tangkap gambar orang then masok facebook . ha tuu laa yg aku paling tak suka tuu haa . tapi kem ni aku dah ponteng sehari :D  . Ishkk2 terok sunggoh aku nii !Aku ponteng pun ada sebab . So , tak salah laa . . HEHE~

hampa mesti cuti ni pi merata dah ! okay aku jealous ! aku pi mana jaaa ? baru pi jalan Penang tak pi mana dah pun . btw aku dah pun baik dengan kawan baik aku NOOR ATIQAH MOHD SHAMSURI . . Hmm 7 hari kami tak bertegur sapa dan akhirnya dia yang tegur aku dulu >.<  Hope benda macam nii takan  jadi lagi . sedihh tau sedih ! hari2 pikir macam mana nak baik balik  . Boleh gila pun ada .. btw AKU SAYANG HANG KAWAN , hang kawan aku dunia dan akhirat :) . okay lahh taktaw nak cerita apa dah . ni pun cerita mengarut .. kbaiiii hampa semua ;)