Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

vavavomm !!

Assalamualaikum ! haiiii3 :D apa khabar blogger sekalian ? sihat2 belaka kah ?
cuti ni amatlah membosankan . homework yg cikgu2 kesayangan bagi tak pernahnya nak habis . buat sampai boring .. btw tadak lah tumpu kat homework sangat . HAHAHA ~ apa yg ditumpu ialah novel .. booooo ! cuti ni dua novel nak dikhatam :) 1st novel CURI-CURI CINTA karya SITI ROSMIZAH . jaaaaa ! penulis yg paling aku minat tuu beb . hehe then lagi satu CINTA GILA hah thanks amar sbb dah belikan novel tuhh untuk org . hewhew . honestly aku memang suka gila dapat novel nii . hah ! bukan senang tau nak dapat novel dari orang nihh . tu pun kebetulan ja dia tanya nak hadiah apa untuk birthday aku yang dh lepas .. sebenarnya buntu jugak time tuhh . dia yang nak bagi kat kita, kita pulak yang kena cakap kan ? pelik ! :/ finally , aku pun buat lah keputusan nak novel . HAHAHA ~

Apa2 pun 1st time jumpa  dia teramat lah segan aku rasa .. Dah laa pakai baju kurung bagai , kena cover ayu sikit . Ewahh ! ini semua cousin aku lah punya fasal .. punya lah suruh pakai baju kurung , katanya kasi nampak ayu sikit . Piiiiraaahhh ! DIA  Haha terima kasih untuk semuanya :* .. . sekejap jaa jumpa kan ? almaklumlah aku banyak keja nak dibuat . lagi pun abang aku nak balik awal jugak time tuu . Dia pun sama  ajak jumpa abang aku taknak . Sombong ! takpa2 nanti2 ada rezeki jumpa lagi nohh . banyak masa lagi . . Okay lahhh nak sambung buat homework .. baiiiii blogger sekalian . TERIMA KASIH ! :D