Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

AWAK ヾ(o゜_,゜o)ノ

Assalamualaikum dan salam sejahtera blogger sekalian ! :)
yaaa agak awal saya update blog hari ni . 0310 AM lagi tuhh . okayy sebenarnya aku tak boleh tidur . kenapa ? hmm entah laaa .. Tuhan saja yang tahu :')

Semenjak dua menjak nii memanjang pikirkan dia .. entah apa-apa jaa kan ? alahh ! biarlah tak salah pun . by the way , hurm sangat menyakitkan hati bila kita terbaca about pass seseorang tuhh kan . wait2 sebelum tuu nak tanya APA ITU CINTA ? yaaaa , CINTA ITU MENYAKITKAN >.<  aduhhh !! Tuhan toolonggg sabarkan hati aku ..... kenapa , kenapa dan kenapa ?? hishh ! YaAllah seriously aku takod lagi dipermainkan macam dulu .. takutnya tak terkata :'( agak-agak jadi betol kah ? mintak simpang malaikat 44 , janganlah bagi aku sedih,kecewa,sakit hati macam dulu lagi .. taknak,taknak,taknak !!!!!!!!

Dear awak  : sebenarnya saya dah mula sayang awak macam dulu . Tapi , saya ketepi rasa sayang tu buat seketika :) sebab ?? sebab saya takod awak tipu saya , saya takod awak permainkan saya .. saya taknak hati saya terluka buat kali ke-2 disebabkan awak . Awak tahu bertapa sakitnya hati ini bila dipermainkan ? Sumpahh sakit !! Dulu, saya menangis tak henti2 sebab awak . Awak dah buat saya kecewa . Awak pernah terpikir perasaan saya masa tu ? saya tengah exam awak :') exam tu TERrramat lah penting . Tapi , apa kan daya saya tak boleh fokussss ! takboleh ! semua sebab awak !! apa awak bagi alasan masa tu ? awak cakap awak nak fokus study tahun depan PMR awak takod ayah awak marah bila result awak teruk . okay fine ! saya terima dengan hati yg terbuka . Tapiiiii awak tak pernah ke terpikir apa saya sedang lalui ? Allahuakbar ! peritttt bila kenang semua tu balik . masa tuu apa pun tak bolehhh . memang pintu hati ni tertutup untuk semua yang bergelar LELAKI !!

And now lepas dekat dua tahun kita dah tak ada apa2 awak muncul balik dalam hidup saya . Mana semua orang yang awak sayang ? yang awak cinta ? hah ? hmm seriously time awak msg kat no lama saya memang saya terkejut gila sebab ?? hahaha no tu abang saya yang guna .. tu lahh sedih bila dapat taw . niat memang taknak bagi respond tapi abang cakap "adik tak baik kita dendam dengan orang , better adik msg dia cakap kat dia jangan gangu adik lagi if itu menyakitkan" . yaaa thanks wahai abangku . hanya engkau yang memahami . Tapi tuu kisah lama . Now lain dah jadi 17/4 hari tuu kita dah get back kan ? hah serious macam tak percaya gilaa tapi tu laa hakikatnya :D hope kali ni awak dah tak buat saya macam dulu lagi and tolong hargai peluang ni , harap sangat-sangat hubungan kita lama kali ni ..

Fuhhh ! terluah dah semua .. tau sebab pa jadi macam nii ? sebab aku terbaca blog ex dia .. hmm serba salah pun ada bila dah get back .. adakah ex dia sayang dia lagi  mcm dulu ? and adakah dia sayang lagi ex dia ? Wallahualam ! tuu dia saja yang tahu . Harap sangat-sangat apa yang dia cakap kali ni betul2 belaka :)