Hopeless
sweet owner

بِسْــــــــــــــــــــــمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْم



Diaries Owner Linkies Family

haiii2! welcome to superb blog . nice to meet you dear | my name is Noor Syazwani Zakaria | i'm seventeen years young | a sensitivity person | no detail, TQ :)




Tweet-tweet

AMAR ILOVEYOU !!!

Daisypath Anniversary tickers

Sesak




Assalamualaikum ! hai sahabat blogger sekalian  
Alhamdulillah selamat sampai di rumah . Aikkk ? pergi mana tadi ? Hahaa sebenarnya baru balik dari klinik :) . Sapa sakit ? hah aku lah sakit .. Sakit apa ?? haha sakit hati mybe .. Okay merapuu ! Takda lah sebenarnya ada laa sikit penyakit yg menumpang diriku buat seketika waktu ini . Tu sebab sampai kena pi jumpa doktor bagai . Apa laa nasib ni kan ? ce tadi tak mengamok+nangis2 bagai kan tak kena pi jumpa doktor handsome tuhh . waaaaaa ! Kalau tak bukan pi klinik , kalau tak hospital lah depa bawak tadi . Aku pulak mengamok dalam keta taknak pi hospital . Hahaha macam budak-budak right ? Arghh ! kesah pulak aku kan -oo-

YaAllah , jangan lah bagi aku merasa kenikmatan sakit ni buat kali ke-3 pula .. Hmm sakit yaAllah .. Sakit tak terkata . Cukup , cukup sudah cukup sampai disini saja aku merasa kenikmatan nihh . Hm nasib ada kakak aku tadi . Kalau tak entah apa lah jadi tadi kan ? Astaghfirullahalazim ! apa nii wani ? hahaa perkara biasa sebagai seorang anak bongsu yang agak tak manja ni haaa :D standard lahh kalau setakat mengamok2 , baling tu baling ni , marah org tu marah org nii kannn ? dh sakit buat ja lahh apa yg boleh memuaskan hati nii right ?

Okay setibanya di rumah tadi , aku pun on lahh handphone abang aku yang agak comel tuh . On buat apa ? haha . On9 lahh apa lagi . Alaaa sekejap jaa pun aku on . tak sampai 10 minit . Then terus tutup . Taw tak time tgh on9 tuu terpandang lah dekat close friend . Taw apa dia ?? post DIA hantar kt member dia . Nampak macam menarik post tuu . So , tergerak lahh jugak hati nii nak baca komen-komen mereka sekalian . Yahhhh ! aku pun bukak lahh . Hmm bahagia gila aku baca komen tuhh . . TERIMA KASIH AWAK ! awak buat saya curiga sungguh ! ini hadiah yang awak dapat sekarang ! TAHNIAH !

Awak sayang : awak tahu tak awak dah buat saya macam nii ==> . Sampai hati awak . Saya nak cakap , if awak dah jemu dengan saya , awak dah tak sayang saya , awak dah ada niat nak ada orang lain and what so ever .. Tolong lahhhh ! Lepaskan saya . Saya ada hak untuk bahagia . Jika awak tak mampu nak bahagiakan hati saya macam yang awak cakap better awak tinggal kan saya . Saya taknak hati saya disakiti lagi . Mybe saya bukan yang terbaik untuk awak , saya bukan pilihan hati awak mybe . Saya ni hanya untuk kepuasan hati awak tak ? . Btw , awak perlu tahu awak dah buat saya sayang awak , tapi apa kan daya awak jugak buat saya ragu-ragu dengan awak sekaligus . Hmmm sakitnya hati ni !! Saya harap "awak belajar menghargai seseorang , bukan permainkan seseorang" . Saya tahu saya bukan jenis perempuan yg suka luahkan isi hatinya , saya bukan jenis yg sweet2 gitu , saya jugak bukan perempuan yg ... hah yang macam perempuan kat luar sana . Saya tahu kekurangan saya . Tapiiii , awak kena lah terima seadanya .

Seriously , saya mengaku saya jenis cakap straight to the point . Melawak pun kasar2 . Tu semua awak dah tahu pun . Kalau awak tak suka ? awak bagi tau lah , saya akan perbaiki . Tapi bukan dengan cara ni awak . Awak buat saya sedih , awak buat saya macam baju awak , suka hati awak jaaa nak buat apa . Awak nak pakai ? awak nak campak ? Sampai hati gilaaa :'( . Aduhhh ! duhai hati kuat lahh duhai hati ! Aku bukan bodoh . cukup lah sekali terkena yang berikutnya jangan harap nak kena lagi !

Okay lah masa untuk beradu pulak . Mata pun dah layu , tempat tidur pun dh melambai2 ke arahku tika ni . Cewahh ! poyo . baiiii blogger ! Assalamualaikum w.b.t